Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Моторна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Моторна Л. 
Зміст професійної компетентності викладача ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. Моторна // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_6
Розкрито поняття "ключові компетенції викладача", висвітлено зміст професійної компетентності викладача вищої школи та охарактеризовано її основні структурні елементи (теоретичні знання, практичні вміння, особистісні якості педагога). Показано, що поняття "компетенція" визначає сферу професійної діяльності та характеризується ступенем підготовленості до неї фахівця; поняття "компетентність" трактується як сукупність професійних і особистісних якостей людини, що забезпечують ефективне виконання роботи. Визначено й охарактеризовано такі елементи професійної компетенції педагогів: спеціальна, методична, психолого-педагогічна, педагогічна, та диференційно-педагогічна компетентності, рефлексія педагогічної діяльності. Зроблено висновок, що професійна компетентність викладача є інтегрованим і комплексним явищем, яке поєднує в собі професійно важливі та особистісні якості особистості (знання, вміння та навички, показники загальної культури), прагнення до безперервної самоосвіти та самовдосконалення, творче та відповідальне ставлення до своєї справи.Раскрыто понятие "ключевые компетенции преподавателя", освещено содержание профессиональной компетентности преподавателя высшей школы и охарактеризованы ее основные структурные элементы (теоретические знания, практические умения, личностные качества педагога). Показано, что понятие "компетенция" определяет сферу профессиональной деятельности и характеризуется степенью подготовленности к ней специалиста; понятие "компетентность" трактуется как совокупность профессиональных и личностных качеств человека, обеспечивающих эффективное выполнение работы. Определены и охарактеризованы следующие элементы профессиональной компетенции педагогов: специальная, методическая, психолого-педагогическая, педагогическая и дифференциально-педагогическая компетентности, рефлексия педагогической деятельности. Сделан вывод, что профессиональная компетентность преподавателя является интегрированным и комплексным явлением, которое сочетает в себе профессионально важные и личностные качества личности (знания, умения и навыки, показатели общей культуры), стремление к непрерывному самообразованию и самосовершенствованию, творческое и ответственное отношение к своему делу.The article considers the notion of "key competences" and the contents of professional competence of a teacher. The author concludes that the concept of "competence" is interpreted in context of professional activity and serves as an important characteristic that is formed due to the professional activity acquisition, and is characterized by a degree of specialist's preparedness to it. From a pedagogical point of view, competence is considered to be a collection of professional and personal qualities that ensure effective implementation of competencies. According this definition, competencies serve as a something what people can (allegedly preplanned requirement), and competence is something what person owns directly (the quality with has already occurred). Professional competence of a teacher is an integrated and complex phenomenon that combines professionally important and personal qualities of an individual (knowledge, skills, and criteria of general culture), the desire for continuous self-education and self-improvement creative and responsible attitude to their work.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.477 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Вишняков П. 
Удосконалення еталонної бази у сфері термометрії шляхом модернізації вторинного еталона одиниці температури [Електронний ресурс] / П. Вишняков, О. Ісхакова, Г. Бондаренко, О. Тимошенко, Л. Моторна // Метрологія та прилади. - 2017. - № 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mettpr_2017_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Моторна Л. В. 
Основні напрями формування методичної компетентності викладача коледжу [Електронний ресурс] / Л. В. Моторна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 329-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Моторна Л. В. 
Методична компетентність як складова професійної компетентності викладача коледжу [Електронний ресурс] / Л. В. Моторна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Моторна Л. В. 
Основні напрями організації методичної роботи в коледжі [Електронний ресурс] / Л. В. Моторна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Моторна Л. В. 
Компетентність як інтегративна характеристика особистості фахівця [Електронний ресурс] / Л. В. Моторна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 269-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Марцева Л. А. 
Педагогічна інноватика в підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. А. Марцева, Л. В. Моторна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 56. - С. 244-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_56_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Цирульник С. М. 
Сервіс IFTTT і засоби інтернету речей для проєктного навчання студентів фахових коледжів [Електронний ресурс] / С. М. Цирульник, Л. В. Моторна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 88, № 2. - С. 255-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_88_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.102 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського